Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.Доставка кур’єром “Нова Пошта” кур’єром від 110 грн Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-2 днів “Нова Пошта” у відділення від - 80 ₴ у поштомат від - 80 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-2 днів
- Магазини RozetkaСередній термін доставки 3-4 дні Вартість доставки - 30 грн
- УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.“Укрпошта Стандарт” у відділення 35 ₴ до - 15 кг кур’єром від 65₴ від - 15 кг Відправлення замовлення протягом 1-2 днів Доставка замовлення протягом 3-7 днів “Укрпошта Експрес” у відділення від - 70 ₴ кур’єром від - 110 ₴ Відправлення замовлення протягом 1-2 днів Доставка замовлення протягом 2-4 дні
- СамовивізТовар можна забрати за адресою: м. Житомир, вул. Небесної Сотні, 72 (по будням - з 9 до 20.00, вихідні - з 9.00 до 18,00).
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
- Оплата за реквізитами на рахунок
Гарантія:
Гарантія
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
ОПЛАТА
-
Пром-оплата
Онлайн оплата
-
Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
-
Готівкою
-
Післяплата "Нова Пошта"
-
WayForPay